torstai 25. huhtikuuta 2013

Juhlapostaus 1/2

Joosori, et en oo postannu mutku on ollu IHAN HE-LE-
VE-TI-STI juttuu ja asiaa ja kiireitä... Mutta nyt tulee tää juhliksen eka osa johon kuuluu vaan draamasarjan/Raikin saapumistarinan eka osa... Ja koska oon Eltsulla ja on ihana sää ku aurinko paistaa ja kaikkee, nii jos vaan keretään nii kuvataan shoottii joka tulis sit siihen juhliksen tokaan osaan :) Ja toi tarjoilijana esiintyvä henkilö on Eltsun Billy, eli ei oo esim vaik mun uus nukke tai jotai :3 Mutta tässä se tuleeeeeee!!

puhuu
*tekee*
K=kertoja
R=Raiki
Re=Rena
A=Azusa
T=tarjoilija
K: Rena ja Azusa ovat naamiais bileissä. He ovat juuri ostamassa juotavaa.
T: Mitä saisi olla?
Re: Kaksi limua kiitos.
K: Samaan aikaan joku tulee tyttöjen luokse...
R: Moi kauniit naiset!

A: Joo sori, mut mä oon lesbo. Eli ei kiinnosta, mut toi toinen on kyl ihan vapaana.
Re: *mulkaisee Azusaa vihaisesti, kun tajuaa jäävänsä kahdestaan pervon kanssa*

R: Sähän oot nätti muija. *sanoo imartelevalla äänellä*
Re: Kiitti. Kukaan ei oo sanonu koskaan noin.
R: *pilkistää silmälappunsa välistä*

Re: Mitä? *kysyy iloisesti*
R: Sä oot vaan kaunein tyttö jonka oon ikinä nähny...
Re: Säki oot kyl tosi komee *nolona*
R: Joo kyl mä tiiän *sarkasisella äänellä*

R: Heeeeeeey....
R: Sexy...
R: Ladyyyyy.... Tuutsä tanssimaan? Tuol on just nyt hitaat...
Re: Sopiihan se



laittakaa soimaan ja selatkaa tunteella

Chest to chest
Nose to nose
Palm to palm
We were always just that close
Wrist to wrist
Toe to toe
Lips that felt just like
the inside of a rose
So how come when I reach out my finger
It feels like more than distance between us
In this California King Bed we're ten thousand miles apart
I've been California wishing on these stars 
for your heart for me, my Califonia King
Eye to eye
Cheek to cheek
Side by side
You were sleeping next to me
Arm in arm
Dusk to dawn
With the curtains drawn
And a little last night on these sheets
So how come when I reach on my fingers
It feels like more than distance between us
In this California King Bed
We're ten thousand miles apart





Ja nyt voi laittaa musan pois :)
Eli siinä oli se eka osa ::D Toivottavasti tykkäsitte!

MUISTAKAA KOMMENTOIDA!!


xoxo: mandariininen :3

2 kommenttia:

  1. Kuinka söötti tarina <3 Renaki nii nättinä ^w^ jotenki repesin; "joo sori, mä oon lesbo" :D

    VastaaPoista